13 oktober.

Egentligen borde jag börja skriva på min svenska just nu, men jag orkar verkligen inte.
Eller orkar är helt fel ord, jag kan inte ska det vara.
Liksom, hur lätt är det att skriva om Island och hur de levde på vikingatiden? Vem fan vet det?
Inte jag iaf, och tydligen ingen annan i klassen heller, haha!

Ska jag hämta väskan som ligger två meter ifrån mig och plocka upp böckerna eller inte? Det lutar ju åt det sistnämnda alternativet, haha!  Men om jag ska lyckas göra Sivan glad så får det nog bli att hämta väskan :)

ge mig inspiration om Island någon?!?!
haha.

men det är ju det jag säger, ingen. Absolut INGEN har den inspirationen.
men gud vad jag babblar om en svenskauppsats, men jag hatar det så mkt!

men idag har det ju varit sola som vanligt då :)
dagen började med att ute&gå i skogen och plocka löv. HEJJA! :O
sen blev det dragkamp mitt i lera, så mina skor blev förstörda.
Sen var det matte som jag inte fattar nånting av.
Ja, jag vet att jag klagar mkt på skolan men det är så mkt i skolan just nu. Jag blir så trött och jag orkar inte :/

Hem och kolla på film, och sen promenad med Johanna. den tjejen blir man glad av <3.

Ha det bra denna måndag!
/ Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0