14 oktober.

Vilken härlig dag! ;D

dagen började med sovmorgon, ^^ Det är aldrig fel.
Sen åkte jag till skolan och fick ett stort leende när jag möter upp Klara, Jalii, Simon & Erik! :)
- utslängning av böcker genom fönstret.
- filmar simon som härmar leksandsklacken :O haha!
- en massa skratt&allmänt prat!

jag har helt enkelt världens bästa klasskamrater!

Sen var det historia och psykologi. :)
Sista lektionen var tyska, där man fick sitta var man ville, och då gick Jalii och jag ut och "pluggade". Det blev mest skratt, har nog inte haft så roligt på nån tyskalektion nångång. ;) haha.
Snackade även med Chris om djursex, haha :O och sen satte Jalis och mitt sexsnack igång...  haha! :)

Efter skolan följde jag med Lina hem, åt där lite och sen blev det promenad runt sjön med en massa prat! :)
missade bussen hem så fick sitta på stationen och vänta på nästa buss.
Kom hem och skrev färdigt min svenskauppsats! Hejja mig! :D
och nu har jag pluggat tyska i ett ex antal timmar, men jag får bara inte in glosorna!

nu ska jag plugga vidare.
/ Carro.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0