16 oktober.

jag ger upp nu, jag säger det! Nu är det din tur, jag har nästan gjort allt jag kan, men ändåså är det så svårt att förstå?
men på ett annat sätt så kan jag verkligen inte bara skita idet heller, jag kommer inte klara det...

Aja, en helt okej dag iskolan idag :)
hade tyskaprov som jag inte hade pluggat till, men det gick bra ändå!
det gick iaf bättre än mina förväntningar, det kan jag säga! haha.
men inte mer.

Imorgon blir det nog lugnt i skolan, jag börjar gilla fredagar av nån konstig anledning.
Fattar inte varför, för jag slutar liksom 15.25, men lektionerna är helt okej. ;P
Ja, jag vet jag är KNÄPP! :D

och imorogn kväll blir det att träffa Lina,
det var hur längesen som helst nu!
det behövs verkligen,
Du ska veta att jag finns för dig, det du går igenom är inte det lättaste. <3

/ Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0