19 oktober.

Söndag i dag då. Idag måste jag verkligen plugga, har ett stort psykologiprov på tisdag. och jag måste börja läsa idag för annars kommer det inte gå bra alls.
Ifredags tog jag det bara lugnt och sov tidigt för jag var jättetrött. 
Igår var det öppet hus på Katedral och där stod jag och delade ut en massa lappar för samhällsprogrammet. Det gick bra så det gjorde :)
Var en sväng på stan och sen hem och fixa lite. Åkte in till stan igen för att gå på bio med tjejorna. :)
Vi såg Rallybrudar, den var helt okej och ganksa rolig i vissa tillfällen . Så den kan jag rekommendera! :D

Vaknade idag av att Emil överföll mig i sängen. Haha. (ta det inte på fel sätt nu)
så pratade med han om allt möjligt, det var längesen.
Så skönt att man kan vara sig själv i hans sällskap, det är det bästa!

Nu ska jag öppna psykologiboken! (Y)

Tack för att du finns Klara, <3
du är hur bra som helst!


Kommentarer
Postat av: Klara

du är inte helt fel du heller carro <3

2008-10-23 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0