22 oktober och en ny dator!

idag har det vatt en väldigt bra dag! :)
började med skola, en väldigt lugn dag idag. Sen var jag en runda på stan med klara.
kollade runt lite, och jag köpte även en tröja. Det var ett impulsköp vill jag lova!
men sånt gillar jag!  ;D

sen så blev det att åka upp till onoff och skaffa sig en ny datoooooor! :D:D:D:D
helt kalas, nu slipper jag sitta på ett och samma ställe längre. Och slippa alla fågelbo som bildas utav sladdar :)
Braaa!
nu är det jobbiga att lägga över all skit från den andra datorn till denna :)
måste först lägga över det på den externa och sen föra över det hit :) Jobbigt läge, men om jag vill ha grejorna så är det sånt man får ta!
& nu känner jag att jag babblar alldeles för mkt!

See ya! / Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0