26 oktober

Life is, life is, life is good!
kan man säga nått annat?
nej, jag tror inte det :D

igår var det ju lördag som alla vet.
den spenderades i shoppingens centrum. Jag fick ett par stövlar av mamma :)
sen kom jag hem och storstädade mitt rum och möblerade om lite grann, så att allt skulle passa mkt bättre. och det blev ett kanonresultat! :D
på kvällen så umgicks jag med johanna, sara&alexander.
vi var ute och gick, kollade på film och satt och pratade. :)
en helt okej kväll!

Snart ska jag till Klara. Vi ska ha det mysigt ikväll och kolla på HSM-filmerna.
och där ska jag vara ändå tills tisdag! :D
det kan inte bli bättre!

/ Carro! ♥


och jag vill ha denna boxen hur mkt som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0