31 oktober.

det är sjukt vad tiden går fort.
det är redan den sista oktober, tiden från augusti och hit har bara runnit iväg.
och på tal om augusti.  Oj, vad jag längtar tillbaka. Längtar tillbaka till i sommras, hela sommaren. En massa avkoppling och skoj. Massa skratt, och framförallt inget tänkande på skolan eller nånting. Tog bara en dag i taget.
Johannas&mina trippar till Alvesta, det slutade med nya vänner och lååååånga nätter med sms!  det var kul :) och så är det som det är med det nu!
Bra sommarminnen som man minns, det tycker jag om!
Linneparkskvällarna? gud så skoj vi hade. Vi sjöng och va med i radion. Sen var det ju karloskar. och det var hur bra som helst ;D  massa bra vänner som gör en glad! nattpromenad till 9 på morgonen.  
sen började skolan igen, och genast blev allting mkt jobbigare. läxor, läxor & läxor. En heldel skolk har det ju blivit kan jag ju erkänna. det enda som får mig att huvudtaget gå till skolan är alla vänner.  Men nu går man "redan" andra året på gymnasiet och det känns fakitkst jättebra måste jag säga. haha, vilket skämt förresten! Jag skulle inte tacka nej till att ta studenten i morgon.
September, oktober. samma sak. Skola, komma hem, datan. Samma veva varje dag. Det är ju som en vana nu så man har ju vant sig vill säga.
nu är det höstlov, och det är så skönt! Men det börjar lida mot sitt slut det med. Men nu ska jag ta vara på de sista dagarna så gott jag kan. För sen är det tillbaka till samma veva igen. usch, jag blir trött bara jag tänker på det. Till råga på allt så ser jag mindre fram till att komma tillbaka till skolan, jag har två prov nästa vecka och tusen läxor redan. jag blir så trött. Men herregud, vad jag klagar egentligen. det är bara att gilla läget! ^^

jaja, nu skrev jag av mig lite. vet egentligen inte varför. Har inget annat för mig helt enkelt så här mitt i natten.
men det var skönt att skriva av sig lite. Och jag tycker synd om er om ni har läst hela den här texten, för det är absolut inget intressant för er att läsa ändå. haha.
Så jag ger er beröm! (Y)
/ godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mahlin

jag håller med, tiden har runnit iväg från augusti. kände igen mig rätt så mycket att det blir typ skola, data och sova i princip. rätt enformigt- hatar det! skolan borde fan införa mer lov:(( nej ska ta och fixa te nu och sen sova, fick lust att kommentera din blogg bara såhär! haha puss /mahlin:)



2008-11-08 @ 00:36:24
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0