5 oktober.

nu var det ett tag sedan jag skrev.
men då blir det att jag skriver nu istället :)

I fredags så var jag hemma hos Sara och hade det mysigt :)
Vi åkte in till citygross och handlade en massa, och sen så stack vi till donken och tog med oss mat hem ;D Sen så kollade vi på idol, och sedan var vi ute & gick med Simon och Martin. Det var riktigt kul faktikst, de är roliga pojkar det. haha.
Sen kollade vi på Ps. I love you innan jag somnade, men hann även med ilte prat innan ;)
på tal om den filmne så rekommenderar jag den starkt för den är hur bra som helst!
det är liksom helt underbart att man kan älska en person så mkt. om jag bara vore hälften så älskad av någon så skulle jag vara lyckligt lottad!


och igår var det ju Johannas födelsedag!!!!!! :D
Grattis till henne! Du är jättebra tjejen, du är värd det bästa. och jag är så glad att vi är vänner.
du är värd ett STORT guldhjärta! <3

igår kväll var det filmkväll med Linda, Jonna, Jale& Klara :) det var mysigt, men en massa snack och framförallt skratt!
Ni är hur bra som helst tjejer. <3
det är för er som jag tycker det är kul att gå i skolan.

och i dag har jag varit iväg hela dagen.
Var nere i Karlskrona med pappa, sen så åt vi ute & det var jättemysigt. Ett tag sen det liksom var en riktig pappa&dotter dag! :) Jag vill ha mer såna dagar, för det är inte ofta det händer.
Sen övningskörde jag hem, och det gick kalasbra! :D

ha det bra i detta regnväder!
/ Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0