6 oktober.

Gavin DeGraw- she holds a key.
det är min favoritlåt just nu!
vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den bara ikväll.

Idag har det varit skola som vanligt. Åkte in med bussen vid 9.25. På bussen träffade man Simone, och sen på stationen mötte jag upp Klara. Vi gick en sväng på stan och kollade på jackor. Sen gick vi upp till skolan och hade matte. USCH!
Sen så gick hela skoldagen och slutade vid 15.50 :(
Mötte upp Carola på stan och gick och köpte jacka (den som jag kollade på i morse). Hur fin som helst! & nu behöver jag inte oroa mig över att frysa  :D
haha!

När jag kom hem satte jag mig här som vanligt, och sen vra det promenad med Johanna&Jocke. :)
alltid lika trevligt!

och nu ska jag byta musik i min telefon och sen ska jag kolla på film. och fundera på om jag ska vara med på orienteringen imorgon eller inte. Jag vill inte, för jag kan verkligen inte orientera! haha :D

just det ja, hjälp mig?
jag vet inte vilken telefon jag vill använda, vad tycker ni ? :





4 år, helt sjukt vad tiden går!
saknar dig varje dag mormor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0