8 oktober.

YIHAAAAAAA vad jag är glad idag!

vet inte vad det kan bero på men kanske för att jag mår som bäst?
jag får ju umgås med de bästa vännerna som gör mig lycklig, och då finns det ingen tid för att må dåligt.
Så det så! :D


idag har jag vatt iskolan, och vatt med lina :) vi har fått nån konstig ide om att gå ut & gå.
men kul är det, och jag gillar att! haha.
Vi gjorde likadant igår,
och idag hände en liten pinsam grej
men kul var det iaf. Jag fick ju iaf gratis mat :) haha!

och så har eftermiddagen/kvällen gått till att plugga. har engelskaprov på fredag och nu sitter iaf alla glosor och det är skönt :) Fortsättning sker imorgon!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det Bonde Söker fru! ^^
take care / Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0