början på höstlovet!

jag har inte skrivit på ett tag, men det beror nog mest på att jag inte har varit hemma :)
i söndags åkte jag till Klara och vi hade det mys med att kolla på high school musical-filmerna.
sen så kollade vi på film och låg och pratade en massa. Sen så blev det måndag och då åkte vi till stan och gick på bio, :D haha, mitt på dagen, det var ganska coolt ändå.

och grattis marcus på 18-årsdagen!  :)
bättre sent än aldrig! ^^

sen på kvällen så kom Jonna&Linda. Så vi kollade på Grey's Anathomy. O jag fastnade som fasen för den serien, den var hur bra som helst ;D Det gillar jag.
igår så spelade vi fyra bowling, och det gick som det gick  :O sen gick vi och åt.
Kom hem senare, och då var jag ute och gick med Johanna, Jocke & Sara :)

snart borde jag göra mig i ordning. Jag ska i väg senare och måste fixa lite och så :)
ha det! / Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0