shopping! (:

Precis som rubriken så blev det shopping i dag !

mkt bra :)

ett par chinos, en kofta, en tunika, oversizetröja och örhängen.

Jag älskar helt enkelt att shoppa! ^^

och nu sitter jag och kollar på idol litegranna. Schlagertema idag, lite segt faktiskt.
Väntar på att Anna ska sjunga, hon sjunger bra om någon.
och nu kommer hon, haha. Tänka sig! ;D

jag har ganska tråkigt måste jag erkänna. Skulle egentligen vatt med Tove ikväll men vi kom inte till varandra. hur dumt det än må låta! :)
och imorgon vet jag ju inte vad som händer. Blir nog en tråkdag igen...
Det enda jag vet just nu är att jag måste ta tag i en sak, och det måste ske!!

o, herregud vad Anna sjunger bra! Jag ryser fan över hela kroppen. Om jag bara hade en bra sångröst, det är jag faktiskt avundsjuk på.

detta är oversizetröjan som jag köpte i dag:


/ Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0