18 september.

Jag får börja med att säga GRATTIS till min moster! :)
så Grattis!  <3

Idag har det varit skola som vanligt, :) det var helt okej, bortsett från tyskalektionen. Den är ju bara så dryyyyyyyyyg.
liksom, vilken lärare mer än Kristina Kober tar det 1 timma för att gå igenom ett läxförhör? :O

Efter skolan så var jag med Olivia en runda på stan. :) sen mötte jag upp johanna&jocke.
Vi åkte bussen hem, och sen har jag inte gjort så mkt mer. Städat lite, kollat på tv & nu sitter jag här och nördar mig ^^

Imorgon är det fredag och det betyder HELG! :D
inte för att jag vet vad jag ska göra ännu, men det kommer att lösa sig:)
Jag hoppas på en sak iaf, och det SKA bli av. Annars blir jag nästan ledsen...
men i morgon är det först simning med klassen som gäller :) HEJJA!

aja, nu måste jag packa ner simkläder innan mamma gör det. men det vore kanske inte så fel?
eller jo, för då blir det säkert helt fel! Haha! ;D

Hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0