22 september.

och i dag är det måndag och vi är lediga!!!
Så skönt! :D

haha, men nu ska jag berätta lite om helgen. :)
inte för att det finns så mkt att berätta men iaf! 
ifredags tog jag det bara lugnt och sov tidigt, var jättetrött. haha. Sen vaknade jag vid 8 på lördagsmorgonen :O och mamma och jag åkte in till stan för att shoppa lite! Fick med mig lite grejor hem som vanligt  ^^ Jag älskar att shoppa med mamma, för då slipper man slösa så mkt pengar själv.  haha!
Sen firade vi Carola, och på kvällen sov jag hos Tove! <3

I Söndags så åkte jag till Marrus i Alvesta. :)
Det var väldigt trevligt! Vi pratade en massa och så kollade vi på tv, och annat. Sen så kom jag hem runt tio ^^ haha!
Det var en mysig dag måste jag säga!
Kalaaaaaaas! ;D

Ha det bra allihopa!
/ Carro. ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Sen varu faktiskt med mej också ;)

2008-09-22 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0