23 september.

och i dag var man tillbaka till skolan igen efter en "långhelg".
Det var faktiskt helt okej! Jus nu för tillfället är det inte så jobbigt, så det flyter på bra! haha! :D


Efter skolan så åkte bussen hem med Jocke&Johanna. :)
det var en kul bussresa! Sen så åkte jag hem och åt, och satte mig även vid tvn och kollade på top model! :)
Sen var jag ute & gick,
och sen kom jag hem för att kolla på idol. Och mina snyggingar är kvar fortfarande!  haha, det är kanon jue ;D ^^
& alldeles strax ska jag komma till rätta och titta på one tree hill, gossip girl & prison break . De nya svsnitten :) De är great! (Y) Tummen upp på det!
eller aja, får se vad klockan blir. Kanske sparar ett avsnitt tills imorgon. Vem vet?

Jag har funderat ett tag, och jag tror jag ska göra min blogg lite mer intressant :)
tex så funderar jag på att lägga upp lite bilder på mina outfits & lite sådär!
får se hur det blir med det!  :)


Godnatt allihopa! :D
/ Carro. <3




& så får det bli en bild från i somras på mig & Johanna!
Du är bra tjejen! <3

Kommentarer
Postat av: lina

sv: tack gullunge!!!!!

2008-09-24 @ 09:15:02
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0