25 september.

och oj vad det är hääärligt väder ute!
I looooove it! :) ^^

Skolan idag som vanligt :) det var en lugn dag, tyskan var ju inställd!
Jag var nere på stan med Klara innan vi åkte hem, och jag hittade ett par skor! och som skorna har jag velat ha jättelänge. och så var vi inne på Stadium bara för att kolla och så var de nedsatta i priset! ^^
YES! :D sånt tycker vi om!

Har även varit med Lina idag, vi har varit ute & gått hela eftermiddagen.
Lina är bra, tralalalala! ;D <3 poetiskt, eller hur ? ;) haha

Nu ska jag gå och plugga geografi, alla Europas länder+ huvudstäder. HEJJA!
Sen ska jag duscha och senare blir det idol! :)

Var inte på datorn på hela kvällen igår, och det tycker jag är jättebra för att vara mig!
& det känns sjukt skööööööönt! :D

/ Carro.

  

& dessa bilder visar  dagens outfit! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0