26 september.

idag är det fredag och det betyder heeeeeeelg! ;D
underbart! :)

Nu ska jag egentligen sticka och ducah och packa och så för jag ska in till Lina ikväll :)
men jag tog en paus här.

idag efter skolan så övningskörde jag, det gick kanon! (Y) jag börjar komma in i det hela nu!
BRA CARRO!

jag har inte så mkt att skriva, så jag tror at jag ska hoppa in i duschen nu :)
Ha en bra fredagskväll allihopa, för det vet jag att jag kommer att ha!  ;D
<3

och detta är mina nyinköpta skor!
Jag bara älskar dom.



Kommentarer
Postat av: lina

sv: ja de måste vi !!! åker till Italien på tisdag och kommer hem måndagen veckan efter men efter det så kan vi träffas:P

2008-09-26 @ 22:32:59
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0