29 september.

Asså det är inte klokt vad tiden går fort fram..
det är snart oktober, tiden har bara rullat iväg.

aja, det har inte hänt så speciellt mycket idag.
Skola som vanligt helt enkelt.
08.00-15.50. Det tar döden på mig! :( Jag är helt slut när jag kommer hem,
och sen gå upp vid 6 varje morgon är ingen höjdare!

just det ja, måste ju berätta lite om helgen. Den var hur bra som helst. som vanligt ^^
orkar inte gå in på detalj! haha.
har haft kalashelgen nu på sista tiden :D
jag kan säga att denna helgen har bestått av: Johanna, Lina, skratt, tårar, promenader, och massa massa kuligheter!
det är inte helt fel ska jag säga er! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt mig, sen blir det nog inte mera dator idag utan jag ska kolla på idol, och sen ska jag nog sätta på en film :)

Take Care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0