4 September.

Det är inte klokt vad tiden går fort. Vi är redan inne i September, jag tycker inte det var längesedan det var sommar! :)

Jag har inte skrivit här på länge, men det beror på att jag inte gör något speciellt på dagarna. Jag går iskolan, umgås med vänner & annat. Det blir inte så kul att skriva om om jag skriver likadant i varje inlägg, haha! Herregud, vad jag babblar. :D 

Men idag så har jag tänkt att prata av mig lite, känner att det behövs.

Jag börjar verkligen fundera på om du typ undviker mig?
Det känns verkligen så, och jag känner mig så dum. Men det kan ju vara mitt fel med kanske.
Men på ett sätt tycker jag att det mest är ditt fel, för det är inte första gången det händer.. Och jag blir mer och mer besviken varje gång. Jag inbillar mig säkert, för det har jag väldigt lätt att göra, tyvärr...
hoppas iaf på det bästa :) för du är speciell i mina ögon!
Fråga&prata med personen Carro! Hur svårt kan det vara?


NEJ, vad tråkig jag är! Ska inte skriva mer om sånt nu, det är bara tråkigt!
Jag kan istället säga att jag mår hur bra som helst för övrigt! :D
Livet är på topp! ^^

och så måste jag bara säga att min klass är bäst.
Trivs som fisken ivattnet ^^ haha. SP07B! <3

och imorgon är det helg och det kommer bli kalas! (A)
ha det bra / Carroooo. ♥






Uppdatering!!!!

ÄR JAG EN IDIOT ELLER VAD?!?!?!?

Fyfan för mig själv just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför FYFAN på dig?

<3

2008-09-04 @ 20:04:59
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Carro till Johanna

Berättar imorgon! <3

2008-09-04 @ 20:15:53
Postat av: Sofia =)

Men nej du är ingen idiot!

Jag ville bara säga att jag tkr att våran klass är mkt bättre i år =D haha space-race (Y)

2008-09-05 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0