5-6 September.

Och den här helgen har börjat helt kalas!
Åkte hem en snabbis efter skolan igår, duschade & fixade mig för att sedan ta bussen tillsammans med Johanna&Lina in till stan igen :)
Vi åt på pastabaren, sen så gick vi upp till ishallen för att kolla på hockey ^^
Det var kul! Fast hockey är jättetråkigt tycker jag men sällskapet var ju helt kalas! (Y)
Efter hockeyn var slut, som Lakers vann med 3-1 begav vi oss till Max. Där träffade vi Lisa och vi satt och pratade & skrattade med henne en stund :D Vi träffade även lakerslaget :) & de trodde säkert att vi var dumma i huvudet men jaja!
haha.

Sen efter det så gick Johanna, jag & Lina hem till Lina. Vi gick genom stan, så där såg man lite folk :) när vi kom hem tillslut så satt vi lite vid datorn. ^^ jagvet, men vi älskar datorn helt enkelt!  ;D
Sen när vi skulle sova så fick Johanna självklart telefon så då låg Lina&jag och fjantade oss!  :)
Hahah, du är bra vännen! <3

Sen idag så vaknade vi runt halv tio, vi åt frukost och sen så sjöng vi Singstar. Johanna och jag åkte hem och sen har jag inte gjort så mkt mer :)
Tagit det lugnt hela dagen, :D

Johanna&Lina,
Jag vill tacka er för fredagen.
Ni är hur bra som helst.
Ni finns alltid där för en!
Jag älskar er! <3

have a wonderful evening!
/ Carro. ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

DU ÄR GALETBRA!

sånhär kväll ska vi göra om,

Älskardig<3

2008-09-07 @ 14:21:21
Postat av: lina

sött billd på daj >#(L)

2008-09-07 @ 18:57:35
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0