Fest&bio!

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Men jag har inte haft nått intressant att berätta om..
haha, men nu så ska jag skriva om helgen! :D

Ifredags så var det fest! (Y) :D
En överraskningsfest för Jonna tsm med Linda, Lina, Klara, Jale, och en massa innebandytjejor. :)
Det började med att jag mötte upp Lina i stan. Sen cyklade vi till citygross, & sen hem till henne.
En massa faror på vägen vill jag lova :O hahaha! ^^
Där gjorde vi iordning oss för kvällen och det tog sin låååånga stund! :O haha, menvafan. Det är mkt som ska göras innan man ska iväg! ;)
sen åkte vi till festen och där åt vi, och sen kom alkoholen fram.
Och självklart är man ju dum och dricker mkt på kort tid, så de sista timmarna mår man åt helvete! :/
men men, får skylla mig själv. haha!   men lite dåligt samvete det har jag...
men det var en kalaskväll ändå med massa skratt och trevliga tjejor! :)

Sen igår var det bio med Lina. :)
den var hur rolig som helst! Sen blev det att sova hos henne igen, :O
Somnade som en stock för var hur trött som helst, vilket kanske är förståligt! ;D

och sen har jag fått en ny telefon! :D:D
Bortskämd jag vet...^^

Jaja, helgen har iaf varit kanon! (Y)
Tack allesammans! :)
och lina är bra, bara så ni vet! <3

Ha det bra!!
/ Carro. ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0