13.

Det var en jättepigg Carro eller inte som vid nio vaknade av röster utanför min rumsdörr. (haha, det lät sjukt)
jag gick upp och där stod Mange hur morgonpigg som helst :O fyfan.
vi och de tre andra gick ut en runda och jag trodde då jag skulle bli piggare men nej, blev bara tröttare och tröttare.
De stack hem vid 11 och efter där försökte jag sova men det gick i 10 minuter, sen ringde Johanna på dörren och jag följde med henne ut. Sen lekte jag med henne hela dagen =)
vi var ute och gick, cyklade, passade småbarn och var på citygross.
det var en bra dag, och nu ser jag inte henne förren nästa torsdag..
Du får ha det bäst nere i Spanien! <3

nej nu är jag hur seg i huvudet som helst så jag ska nog sova snart
godnatt!




osminkad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0