14.

Första dagen i skolan och det har varit hur segt som helst,
är så jävla skoltrött nu!
Linda & jag satt och diskuterade idag på psykologin att det inte finns något roligt alls att se fram emot längre med skolan, alla är ändå så bittra och sura.
stack tidigare från tyskan och följde med Jali hem, vi satt och snackade och fjollade oss som vanligt.
Kom hem och har varit ute och gått med.. det känns som att jag har gjort jättemycket i dag men ändå så är daghelvetet inte slut...
lika bra att sova så det blir ny dag :D
nej nu ska jag inte vara bitter!

Haha, kolla på denna länken. det är från parlamentet.
Jag tycker det är jätteroligt men jag har ju dålig humor så!
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.929373

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0