allt som hänt sen jag skrev sist.

Jag har inte skrivit här på ett tag nu och det är illa, men jag har haft fullt upp.
men jag börjar från början.

Jag mötte som sagt upp Klara vid bion i lördags och bion var sådär. Rolig var den iaf, precis min humor =)
haha, efter bion var slut så var det ett jävla tag tills bussen gick hem så vi gick till McDonalds och satte oss, coola som vi är . ;D
och helt plötsligt så bankar en full Marcus på rutan och skrämmer halvt ihjäl en, han kom in och virrade runt och tillslut satte han sig och babblade. haha, så söt var du!

I söndags kom Elin till mig, en impulsgrej sådär.
så jag har umgåtts med henne nu i några dagar :)
ja det var väl det mesta. Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0