blubblubb.

brist på fantasti på tanke på rubriken?
Ja är svaret!

i dag var det Dag X, det sög riktigt hårt. det var inte kul alls, men jag minglade runt lite och tog en massa pennor och godis :D träffade även folk från bergunda som är väldigt saknade!
sen träffade jag Lina! <3
Jali & jag cyklade ner till stan med Klara och Rebecca, vi åt på Koh Thai, och gud jag har inte skrattat så mkt på länge! sen gick vi upp till skolan och jag var tjurig hela vägen upp, men det var bara på skoj mest =)
hade tyskaprov och det gick ju som det gick, dvs dåligt! haha, sen tog man bussen hem och satt och pluggade en stund.
och nu sitter jag här med en handduk på huvudet, kom just ut ur duschen.
Peace! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0