inspiration av marcus.

eftersom en viss person tycker jag uppdaterar för dåligt så får jag väl skriva nånting nu. ;)
Ja, sen jag skrev sist har jag gått på stan med Hannah, det var nice eftersom vi typ inte umgås så mycket längre
sen träffade jag Veronica med, & henne har jag typ inte en sett sen vi slutade nian.
va hos tandläkaren och jag är fortfaradne öm när jag äter...

Idag var det jobb som gällde
från 7-16, det var lite ansträngande att gå upp så tidigt.
och imorgon blir det jobb mellan 16-20.

sen träffade man även Klara & Jali idag,
och sen mötte Johanna mig vid bussen när jag åkte hem och vi var ute och gick en runda, jocke var även med (:
& nu håller jag på att hungra ihjäl, nån som vill ge mig mat?
ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Marrus

hehe ja du ser carro det är tack vare mig denna blogg lever vidare ;)

2009-04-09 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0