klantiga carro.

Skolan idag som vanligt, hade den där redovisningen på engelskan idag som ingen av oss har varit redo för.
Det blev helt fel, men whatever. 
På håltimmen gick Klara och jag ner till stan och kollade runt och åt, vi tog med oss mat från Koh Thai och satte oss vid domkyrkan och åt. :) det var mysigt. Ja vi älskar verkligen svenska kyrkan så det behöver ni inte fråga!

och idag har jag varit klantigast ever...
haha, det är faktiskt riktigt roligt ändå :D
jo, jag skulle ta bussen hem då, samma buss som jag alltid brukar ta på fredagar..
fick reda på att den var sönder så det skulle komma en annan buss, den kom och jag trodde ju då (dum som jag är) att den skulle gå över Gemla eftersom den söndriga bussen skulle gå där över.
och tror ni inte att bussjävlen går åt helt fel håll, mot Alvesta?! utan att gå över Gemla...
men som tur är smsade jag med Marcus och sa till honom hur det låg till så jag blev hämtad av Mange, marcus himself och nån till och fick skjuts hem! =)
tack! Väldigt snällt tycker jag, snälla grabbar det där :)
haha, utskrattad blev man dock. Men vafan, är man klantigast så är man! :D

Nu väntar sängen, Pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0