nationella prov.

Dagen började med att åka en tidigare buss till skolan för att hinna i tid till nationella,
så Johanna och jag var i skolan redan vid halv 8, knappt inget folk alls. haha 
Uppsattsskrivandet satte igång vid åtta, och jag hann inte läsa igenom den för tiden tog slut, men jag hoppas att det gick bra ändå :)
sen direkt där efter var jag, linda & anna först ut på det muntliga. Vilket gick sjukt bra :D mkt nöjd!
efter skolan stack Klara, Rebecca & jag och solade. :) och yes, jag har äntligen fått färg i ansiktet.
ser inte lika blek ut längre.
Innan vi åkte hem åt vi mjukglass på stan, mums!
mötte Johanna på stationen och vi åkte hem, och sen ja världens bråk med mamma! :(

men imorgon är det sista skoldagen sen är det låååååååååååååångledigt!
det gillar jag starkt!
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0