underbar dag!

det är bara förnamnet, underbar dag helt enkelt!
skolan först, där det var hur slappt som helst. Vi satt jättemkt ute i dag och helt plötsligt när vi sitter där ute så kommer smålandsnytt fram till oss och frågar om de får ställa några frågor om den nya nerladdningslagen. Det vara bara Simon och jag som ville så det blev vi två :)
och HAHAHA, jag höll på att dö när jag jag såg mig själv på tv. men ett gott skratt förlänger livet ;D
sen slutade man vid ett och då vandrade man ner mot stan.
Där låg jag och Jali och schtekte på torget, sen kom Johanna och hon och jag gick och tiggde pengar (inte bokstavligt talat).. sen åt vi ungefär tre glassar och gick runt på stan. hur bra och nice som helst!
åkte hem och hann vara hemma tio minuter sen stack jag ut igen. Med Johanna igen, men även Jocke denna gången.
vi köpte glass igen...haha, och sen tog vi finfina bilder :D Kom hem runt åtta och skrev min historiauppsats.
borde egentligen ha pluggat tyska idag men vem fan orkar det? Har prov imorgon och det kommer gå åt helvete kan jag säga, men jag är glad ändå :)
Godnatt! ♥




Kommentarer
Postat av: Sara

jadu, jag vet inte vad jag ska säga, du vet jag tycker, men jag tänker inte säga nått :)

och svara inte på detta :P

2009-04-02 @ 16:27:53
Postat av: Mahlin ♥

okej jeansen var ju ba tok snygga! vad är namnet på dom? :) ska du göra nåt i helgen eller blir det att bara chilla? =)

2009-04-02 @ 19:55:24
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0