100 saker ni inte visste om mig

1. Fullständigt namn ? Mari Caroline Glans
2. Exakt ålder ? 18 år och två dagar
3. Bor exakt ? Gemla "centrum". Ca 1,3 km från Växjö
4. Bor tillsammans med ? mamma
5. Husdjur ? en kattjävel som jag hatar
6. Färg på ditt hus ? brunrött tegel
7. När är du född ? 9 augusti 1991
8. Klass ? SP07B
9. Vilket år tar du studenten ? 2010
10. Något jobb ? nej
11. När ska du sova ikväll ? När jag är trött...
13. Duschat idag ? Nej, det blir ikväll
14. Kramat någon idag ? Japp,
15. Pussat någon idag ? Nej
16. Vad har du ätit ? Två mackor
17. Dagens klädsel ? mjukisar, och nån ful t-shirt
18. Dagens smink ? inget alls
19. Dagens sötnos? Tove
20. Dagens roligaste ? Har inte hänt så mkt roligt ännu
21. Har du många vänner ? ja det har jag
22. Hur många har du kysst ? ingen aning
23. Vem kramade du senast ? Tove
25. Hur många har varit otrogna med dig ? vet inte
27. Har du pojk-/flickvän ? japp! :)
28. Vem pratade du med i telefon senast ? pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? "haha nej, jag tror inte det heller. Risken är att din bild av honom som muskulös snygging skulle få sig en rejäl törn. :P" - Från Jali



FAVORIT!

31.  Film ? finns ju så många men Gladiator är en.
32. Låt ? Just nu är det Forever and Always
33. Mat ? haha snabbmat? ;)
34. Dryck ? juice
37. Stad ?  Göteborg
38. Land ? Har bara varit i danmark och Sverige så väljer my homecountry! :D
39. Ämne i skolan ? inte historia iaf, psykologi tror jag.
40. År ? 1991, vad skulle ni liksom göra om jag inte skulle komma till världen då? ;)

SENASTE

41. Personen du tänkte på ? Johanna
43. Gången du spydde ? midsommar, lite för mkt dricka...
44. Gången du grät ?  vet inte riktigt
45. Pizzan du åt ? en Excelle special
46. Gången du var i göteborg ? typ tre veckor sen, Liseberg :D
47. Gången du var i stockholm ? har aldrig varit där
49. Gången du var hög ? alltid!
50. Personen som såg dig gråta ? mamma

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt ? båda färgerna är fina :)
52. Hund eller katt ? hund
53. festa eller hemma och mysa ? det beror på vilket humör jag är på. Båda är trevligt :)
54. Tv-spel eller datorspel ?  TV-spel
55. Singel eller upptagen ? Just nu är det upptagen bara för jag varit singel så länge men singel är med bra på sitt vis! :D
56. Kakor eller Bullar ? kakor
57. Lunarstorm, helgon eller playahead ? inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad ? Bli uppraggad ^^
59. Big brother eller paradise hotel ? paradise hotel ffs! haha
60. Svart hår eller blont ? blont
61. Blåa ögon eller bruna ? beror på vem och man kan passa i båda
62. Choklad eller lakrits ? Choklad, :D
63. Göteborg eller stockholm ? Gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt ? vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta ? Cola
66. Pizza eller kebab ? pizza, tycker inte om kebab :O
67. Randigt eller prickigt ? randigt, prickigt ser töntigt ut tycker jag.
68. Älska eller älskas ? Både och ofc! :)
69. Leva eller dö ? leva.

ANTAL

70. Personer du älskar ? dom jag älskar vet om det :)
71. Personer du hatar ? finns några stycken
72. Personer som du sagt jag älskar dig till? 10 stycken
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period ? 3
74. Glassar du ätit på en dag?  säkert runt 10, jag älskar glass. haha
75. Festivaler du varit på/ska på detta året ? ingen
76. Gånger du haft minnesluckor ?  en del gånger..
77. Piercingar har du ? 5 i öronen, snart blir det navlen :)
78. Personer du saknar just nu ?  simon och några i klassen :)
79. Gånger ditt hjärta brustit ? 1

VEM

80. Vill du kyssa nu ? Simon
81. vad ska du göra imorgon ? shoppa satan :D
82. Sjöng du senast för ? för mig själv
83. Hade du senast en msn konversation med ? Tobbe
84. Spelade du tv-spel med senast ? räknas singstar? isf förra veckan :D
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu ? Simon
86. Vill du kasta en sten i huvudet på ? ingen?
87. Förtjänar att dö ? även om jag hatar folk så förtjänar ingen att dö
89. Vill du sova brevid inatt ? Simon eller en god vän :)

VAD

90. Gör dig glad ? när det går bra för andra, vänner :)
91. Gör dig ledsen ? när folk sårar varandra och skitsnack som man får reda på ändå.. Kan lika väl komma fram till en direkt och säga det face to face!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent ? precis fyllt år, men pengar är aldrig fel till nästa år :)
96. Längtar du till ? 25 augusti! TANDSTÄLLNINGEN BORT! :D:D
97. Tycker du om dina betyg ? nja, kunde anstränga mig mer
98. Ångrar du mest i ditt liv ? ja det vet alla mina närmsta vänner...
99. Är det Värsta som har hänt dig ? När pappa hotade att slå mig
100. Är det bästa som har hänt dig ? Det finns många saker, ingen jag kommer på direkt nu :)


Kommentarer
Postat av: Mahlin

njae, massa skit med tobias + att jag skulle träffa simone vid bussen men sen kom hon inte dit då bussen skulle gå så jag fick sitta å vänta ett tag. och det var väl egentligen ingenting i sig men jag var så jävla besviken på tobias så :)..

2009-08-12 @ 19:29:45
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0