äntligen 18!

18 18 18!
dagen man har längtat efter hela året har passerat.
nämligen min 18-årsdag :)
Dagen började redan efter tolv på lördagsnatten,
fina vänner sjöng för mig mitt på storgatan, fick massa massa grattis sms, samtal och allt! :)
toppen!
Vaknade på söndagen av telefonsamtal, mamma kom in med presenter :)
& Simon låg jämte mig när jag vaknade. det kunde inte bli bättre!
släkt och vänner kom, åt middag, jordgubbstårta.
Åkte in till stan och spelade minigolf med Simon, Jali & David, fick även present.
En puma-parfym! TACK <3
andra presenter jag fick: Körlektioner, pengar, kläder, bikini, och smycken!

När Simon och jag kom hem senare på kvällen hade 8 underbara vänner ställt sig inne i förrådet och gömt sig.
de kom fram och sjöng för mig och fick en kladdkaka :)
En underbar överraskning,
Fick present, "Fia med hutt" av Johanna, Hannah & Tove, och det kommer komma till pass många gånger kan jag tänka mig :D
Satt hos mig ett bra tag och skrattade & pratade en massa, väldigt mysigt.
Tack ännu än gång! <3

nu umgås jag med Totte, Tobbe, Tove & Malin.
Även Johanna tidigare men hon cyklade hem för hon ville sova :)
take Care!

Kommentarer
Postat av: johanan

du glömde visst att du umgåtts med mig+ ;o ahha

2009-08-11 @ 00:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0