en dag med johanna.

Dagen började med att jag vaknade tidigt :)
Redan vid 8 :O haha, men jag hade lagt mig vid 10 kvällen innan så det förklarar saken.
Var hos tandläkaren och gjorde massa avtryck för tråden som ska sitta på baksidan av tänderna! (Y)
På måndag klockan halv 1 åker skiten, JAG LÄNGTAR!! :D

Var med Johanna på henens körlektion, vi åt på stan, även en runda på stan hans med.
great!
Sen åkte jag bussen hem tsm med Simone
Kom hem kände mig mkt bättre, jag tog feber och hade inte mer än 36,9
men nu känner jag mig hur dålig som helst igen.
Blir nog att äta två alvedon till innan jag somnar, (har redan ätit 5 idag)
Jag vill bli frisk nu!



Kommentarer
Postat av: johanna

fina, fina carro :) bli frisk nuuu !<3

2009-08-17 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0