fine dag.

Stan med hannah&johanna,
Jag shoppade kläder för 1100 kronor :)
så nu är garderoben uppdaterad till skolan börjar!
det gillar jag starkt (Y)
Tove och Malin sällskapade oss några timmar innan vi åkte bussen hem.
Kom hem, var hemma i en halvtimma åkte in till stan igen med Simone, 
Vi skulle ut,Det var mysigt & trevligt. :D
Gick till Sports och satte oss och pratade och beställde en varsin Bacardi Breeze,
Åkte bussen hem och sen gick vi hem till mig och där väntade massa vänner.
Tove, malin, johanna & totte.
Nyss gick de hem och jag ska kolla på Paradise hotel sen ska jag sova :)
upp tidigt imorgon, måste tvätta kläder till helgen och sen blir det stan!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0