KarlOskar 09.

Ska nu berätta om hur mina Kalledagar var :)
kan börja med att säga att det var riktigt trevligt.

DAG 1.
Fixade mig hos pappa med Sara, åkte ner till stan och mötte upp Hannah.
 :) träffade massa folk på torget innan vi gick upp till festen hos Alexander, där var det mkt mkt folk.
men det vara bara kul för mkt skratt, prat & dans blev det! Sånt gillas ^^
Hannah och jag hade riktigt kul, vi blandade en drink : bacardi, whisky, vodka, öl, cider, bacardi breeze och vipgrädde :D
hahaha! Vi var verkligen taggade, FYLLEKOMPISAR! :)
vid tio gick vi ner till stan, alla gick åt 15 miljoner olika håll men jag höll mig med Hannah, Johanna, Johan & Måns.
träffade Marcus vid donkan, var med honom en stund :) det var trevligt.
sen träffade man en massa folk i klassen och massa andra folk :) Riktigt trevligt, fast det snurrade i skallen nästan hela kvällen.
Det sista vi gjorde var att gå BARFOTA hem till pappa vid 3, framme vid halv 5. :)
Hannah, jag, Pella & Sara. Somnade men har inte sovit så dåligt på länge.

DAG 2.
Vaknade runt 11, Hannah och jag låg och snackade en lång stund :)
mådde inte för bra kan ju erkännas ^^
var uppe och åt frukost, följde Hannah till Hydro där hennes föräldrar skulle hämta henne!
Pappa körde ner Sara till stationen och vi var och handlade. :)
kom tillbaka och då duschade jag och började fixa mig med smink, hår och allt man måste göra ^^ haha (;
vid 5 tog jag bussen ner till stan och mötte upp sötaste Simon <3.
vi gick till Jali och David och åt middag där, sen gick vi ner mot stan. Det började först med att jag träffade en superglad Johanna som sprang och kramade mig. Blir så glad av den tjejen!  , sen även andra folk :)
Vi gick och satte oss på DeLuxe, Riktigt trevligt hade vi! :D
Sen kom Emelie och det blev ännu trevligare, (:
Lite innan tolv gick vi därifrån och jag blev uppraggad av mina vänner och alla stod och kollade på sina mobiler till klockan slog om till 00.00 :) då började de sjunga och det vällde in sms & samtal =)
Världens bästa vänner har man! <3
Simon, jag & Emelie gick till öltältet :) sen gick vi runt lite överallt, det slutade med att vi hamnade på bussen hem.
en superbra början av min födelsedag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0