mår som jag förtjänar...

Precis, mår precis som jag förtjänar efter en kväll ute igår..
Kom hem runt halv 1, men hade en riktig trevlig kväll med Totte & Mange. (:
även Nikkie kom förbi en liten stund!
Satt på Espresso tills det stängde, och sen gick vi vidare till Sports..
Innan Totte & jag blev hämtade så var vi förbi i Manges & Nikkies lägenhet.
sweet!
En kanonkväll helt enkelt!

Nu ska jag ta mig till skolan,
börjar vid tolv idag, med IDROTT :O h e r r e g u d!
okej, jag erkänner jag sket i min första lektion vid 8.
Men liksom jag skulle ha den lektionen till 9 och sen hål i tre timmar, jag orkade verkligen inte det idag..
men det håller vi tyst om, haha
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0