20 februari.

Idag var det Kaaaaaalmar som gällde. :)
men det var jävligt svårt att gå upp vid halv 7, jag var tjurig och mitt morgonhumör är inte på topp vill jag lova.
Åt dock en stor frukost bestående av två mackor och yoggi.
tåget gick från växjö vid kvart i tio, sov på vägen ner för jag var så sjukt trött!

Vi kom fram, gick på stan och jag handlade lite saker. (bilden nedanför)
sedan mötte vi upp mammas kompis Sara, och vi åkte till IKEA och kollade lite och sen åt vi där med.
dessa köttbullar asså, MUMMA! men 15 stycken är lite för mkt enligt mig, haha!
åkte sedan hem till Sara och fikade och pratade, kul med "kärringsnack" ibland (:

Tåget gick hem runt 4 tiden och det var en rolig resa, mamma och jag satt och skrattade åt precis ingenting.
det gillar jag (Y)
en mkt bra dag!

 


Pussen♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0