3 februari.

En riktig vårdag har det varit idag ju.
riktigt nice, men dock har det varit jävligt kallt på samma gång.
aldrig är man nöjd! ;D

Skolan började med världens segaste historialektion,
sedan fortsatte dagen och sen skulle jag ha mitt naturkunskapsprov.
och då blir man inlåst i rummet där skolan har alla de uppstoppade djuren :O
haha, fick sitta där själv tills Manne (läraren) kom och hämtade mig..
tänk om han skulle glömt mig, haha.
Stack 5 minuter tidigare från psykologin bara för att jag skulle hinna till tandläkaren itid.
han spände åt tandställningen, ajaj!
Sen mötte jag upp pappa vid bowlinghallen och kollade när han bowlade.
vidare till banken för att lämna in ett hemskt fult kort på mig till min legitimation. :)
efter det övningskörde jag i stan för första gången. och det gick över mina egna förväntningar :D

nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite The Kite Runner.
skirver mer sen!
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0