4 februari.

Onsdag idag,
kort dag i skolan men denna onsdagen var segast av segast!
sen blev det promenad med Johanna & Sara till tipshallen för att spela badminton,
inte johanna dock!

efter träningen gick vi åter till stan och åt pizza ( haha jag vet, trög som äter pizza EFTER träningen)
åkte sedan hem och jag gjorde färdig min powerpoint!
och blev färdig nyss. det tog kol på mig asså, men jag är åndåså inte färdig.
Måste skriva ner vad jag ska säga utöver den med!!!!
redovisning imorgon, ännu mera usch på det.

nu börjar top model!


Kommentarer
Postat av: susan

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-04 @ 20:56:33
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0