5 februari.

skolan idag igen.
dagen började med med ett kul samtal med johanna i bussen till skolan :)
haha.
historia där jag sov...
Somnade dock vid två i natt eftersom jag var tvungen att fixa med powerpointen vilket var totalt onödigt
eftersom det inte gick att redovisa idag. och då blev jag jävligt glad...NOT!
så var pissed off på det ett tag.

Sket i tyskalektionen idag eftersom att vi hade 300 ord i glosor.
så jag hjäpte istället Simon med sitt powerpointarbete i datasalen.
det tog två timmar så jag missade även bussen hem.
Så vi cyklade hem till Jali och hon och jag hade macktävling där vi åt 16 mackor var!
hahhha, den sista halvan av macken ville jag bara slänga!

nu har jag nyss avslutat ett samtal med Linda i telefon,
pratade över en timma! (:
du är hur bra som helst vännen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0