7 februari.

Igår blev det ingen uppdatering alls, och det beror på att jag inte hade tillgång till någon dator ;D
först var det skolan och sedan var det Linda&Jonna!
umgicks med de två igår och vi kollade på Let's Dance med Lindas familj, och sen snackade vi en massa och kollade även på oth! Alla tre är lika galna i den serien ;)

sedan blev det ännu mera snack och skratt. Somnade sedan som en stock runt halv 2.
Blev sedan upptvingad runt 8 idag. och mitt morgonhunör är inte och leka med.
åkte bussen hem och sov i tre timmar och vaknade för en stund sedan (haha)
duschade för att bli piggare, och nu sitter jag här och inte gör ett skit!

Senare ska jag in till stan igen och ta bussen till stan.
umgås med bästa Jali.
melodifestivalen och film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0