8 februari.

Söndag idag, och jag borde egentligen plugga
men nej nu blev jag fast här!

melodifestivalen igår.
vilken flopp!
Caroline af äckelugglas, hur fan tänker svenska folket?
jag kunde inte ens lyssna på låten. så jävla kass var den.
och sen får hon internationella jurypriset?
vad fan är det för nått?

efter det så gick Jali och jag runt sjön, i mörkret.
vi sjöng, (eller kan man kalla det sång?) pratade och skrattade en massa som vanligt.
Kollade film och sen somnade jali som en stock medans jag var vaken till 5.

Vaknade vid 12 idag och jag gick mot stan och köpte nytt simnk.
mascarahelvetet kostade 170 spänn!
nej, nu måste jag läsa The Kite Runner!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0