9 februari.

pluggpluggplugg.

jag kan egentligen inte sitta här
men jag måste skriva ett inlägg tycker jag allt ;)

Vaknade hos Jali idag vid 10.40
hoppsan, lektionen börjar tjugo minunter senare.
Vad ledsen jag blir att jag missade den. Otroligt!

Skolan från halv 1, till kvart över 1.
hade psykologi som vi förövrigt har prov i imorgon.
Skjut mig!
och i skolan idag så klämde Simon mitt funger i skåpsdörren.
vi har skåp jämte varandra, och sen är det så trångt så jag skulle öppna upp min dörr helt för att reta han typ,
och så puttade han igen min lucka och jag höll emot, men sen gav jag upp och då smällde (observera smällde) han igen min lucka och så kom mitt funger därimellan!
ajajaj!
Riktig ont vill jag lova!
nu är fingret helt blått och uppsvullet...

nej, åter till psykens värld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0