hello! (:

Ja, klockan är ju över midnatt så det är ju ny dag.
Idag har jag inet skrivit här ser jag,
men det beror mest på att jag vaknade sent.
och då fick jag stressa in i duschen, äta frukost och sen skulle Klara komma :)
hon anlände med bussen vid halv två, och då mötte jag henne.
kul att träffa henne eftersom jag inte har sett henne på över en vecka,
vi var ute och gick, kollade film, åt godis och pratade!
det behövdes verkligen!

Hon åkte hem och då kollade jag på melodifestivalen
som för övrigt sög hårt idag!
Sen gick jag ut en runda  med Sara, vi stötte även på Totte som vi satt och pratade med över 1,5 timma :)
det var verkligen trevligt måste jag säga! :D
kom nyss hem

Nu blir det mys med datorn, godis och oth!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla sömntuta. Stressa upp när klockan var 12 ;)

2009-02-22 @ 21:00:29
Postat av: Carro

vem är du? ;P

2009-02-22 @ 21:37:59
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: Klara

namnet kom inte med innan :)

2009-02-23 @ 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0