10 januari.

Jag sitter hemma hos Jaliii och bara chillar medan hon är i stallet ;D
jag har det bra, att ha hela hennes lägenhet för mig själv,
inte helt fel vill jag lova.
Igår så var det ju skola som vanligt, en bra skoldag.
Har inte skrattat så mkt på länge, jag säger bara engelskalektionen!
efter skolan fikade jag med några vänner, åkte sedan hem. var hemma i 10 minuter åkte in till stan och umgicks med Jali.
Vi frossade godis (som vanligt), sjöng och dansade, och kollade sedan på film. Däckade av trötthet runt 4! :)
men en kalaskväll var ordet.

Nu väntar jag på att Linda ska ringa så vi kan planera kvällen,
det blir nog lika bra som vanligt när vi 4 umgås :)
nu ska jag sminka mig och göra lite nytta :D
Pussen! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0