13 januari.

nu var jag nära att skriva 13 december som rubrik, men skitsamma! haha...

idag är det ju tisdag, och denna dagen har varit bra. jättebra t.o.m
jag vaknade upp vid kvart i sju, (jag tog ut mig en egen liten sovmorgon)
med världens jävla träningsvärk :O
tillslut kom jag upp ur sängen men det var knappt! haha
jag tog bussen till skolan och var där hela dagen. Jag tycker konstigt nog om att gå till skolan nu för tiden, jag har ju världens underbaraste klasskamrater! <3
det går inte en dag när jag inte skrattar.
efter skolan så gick jag och åt på donkan, ogud vad gott det var :) Har fan inte ätit där på skitlänge.
sen efter det så blev det fika med Sara, Mange & Alle.
trevligttrevligt!
jag fick även en försenad julklappa av Mange, som jag fick välja helt själv. och då valde jag ett par jeansleggins!
:D:D TACK!

jag tog bussen hem och nu sitter jag här och glor. Ska alldeles strax kolla på one tree hill. :)
Ha det bra! / CG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0