15 december.

Torsdag då.
en tråkig dag.
en jobbig dag
en träningsdag (igen)
en dag som borde ha ägnats åt plugg..

Skola, sen hem till Jali och äta, vidare till Friskis&Svettis där vi tränade spinning.
det slutade med att jag spydde.
Spinn aldrig, det var en riktig plåga, så jag rekommenderar det inte.
åkte bussen hem, duschade, åt och nu sitter jag här och försöker plugga med det går inte så bra faktiskt..
kommer säkert få ig på provet imorgon med.
Men det skiter jag i just nu för jag pallar verkligen inte bry mig.

DU gör mig glad!



Kommentarer
Postat av: Sara

Du vet attspinning anpassar man efter sig själv, det betyder inte att du ska pressa dig så hårt att du spyr ! ett tips bara :')

2009-01-16 @ 10:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0