18 januari.

Söndag, varför ska söndagar finnas?
de är så tråkiga. Tiden går inte frammåt nånstans, blir så trött.
men egentligen är ju dagen vad man gör den till...
sitter hemma hos min moster, med datorn iknäet och framför tvn, det är rätt chill ändå.
Men inget bra på tv så det är inte så roligt :)

idag sov jag till halv 1, det var riktigt skönt.
Somnade till slut vid 5. och vaknade en gång vid halv nio att tvn var på.
Så jag hade tydligen somnat ifrån tvn igår.
haha, så kan det gå.

Jag har egentligen inget att skriva så jag återkommer nog senare.

Kommentarer
Postat av: Mahlin

haha ja men oja!

söt profilbild=> hur äre carro? :b

2009-01-18 @ 17:29:20
URL: http://mealinn.blogg.se/
Postat av: Mahlin

jodå det är väl okej, förutom att jag är galet förkyld. blev det sen när jag var hos robin, haha han smittade mig pusade nog för mycket på honom (a) vad händer i vecka, överlever du skolhelvetet? :)

2009-01-18 @ 20:50:29
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0