19 december.

Sitter nu och kollar på idrottsgalan,
det är bra.
:)

Det var skola som vanligt idag då, och jag var trött som ett as.
och som vanligt blir jag då gnällig och vresig!
åkte hem tidigare idag för jag pallade inte vara kvar i skolan och vänta på en seeg lektion.
Kom då hem och kollade på Beck, och sen tre one tree hill avsnitt! 
efter det var det promenad med johanna, <3
du är bra tjejen.
som vanligt hade vi våra sjuka konversationer, haha

ska sova tidigt ikväll, det ska bli otroligt sköönt ;D
/ CG


och jag känner mig för att slänga in en egopic!




Kommentarer
Postat av: Mahlin

du är söt i brunt hår tycker jag:)haha vi är fet fail.. vi kan ju ibland ligga och prata i 4½ timme, gjorde det typ hela tiden just när vi blev tillsamans. det var fint!

2009-01-20 @ 17:25:35
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0