21 januari.

Idag var det en kort dag iskolan.
matte, engelska, samhäll och sen en föreläsning om latin :)
det verkar faktikst interessant så jag funderar på att läsa det som en valbar kurs i trean.
efter skolan gick jag en sväng på stan, bytte mina jeans. och sen mötte jag upp Klara och vi gick och åt på Koh Thai.
MUMSIGT VÄRRE!
kul att umgås med dig vännen, var ett tag sedan <3
köpte sedan godis, tjockis som jag är!
åkte hem och har kollat på one tree hill sen dess.
jag älskar helt enkelt den serien, ;D
och ja, det ska komma en sjunde säsong!

nu ska jag ut en sväng, Pusshaj!



one tree hill, helt underbart bra!

Kommentarer
Postat av: Mahlin

orken? kanske pengarna?

haha;) jaa, jag är så himla taggad

kommer att bli kinda mysigt vill jag lova!

2009-01-21 @ 22:37:13
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0