28 januari.

Sitter nu och kollar på top model :)
det är bra, och jag gillar Elina och Anagheil eller var fan hon heter, haha :D

Idag var det skola för min del, och det var helt okej :)
men samhällen kan ju gå och dö.
fick även ut valblanketter för trean, så det är bara att börja välja nu
men det finns ju absolut inget kul att välja.
liksom matten är ju helt uteslutet, och sen är det typ Historia och aldrig i livet att jag väljer det! :)
Men aja, jag har ett tag att fundera.

Efter skolan var det möte med min chef.
sen stack jag till Jali och färgade hennes hår.
det blev kalasfint!
vi stack till city gross och handlade. Vilken resa ;D
många skratt där!
jag åkte bussen hem 19.25
och nu sitter jag då här.
Blir en lugn kväll, och sen har man ju sovmorgon imorgon med.
Börjar halv 11, det gillar jag starkt!  :D :D :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0